Ju bëjnë punonjës afatgjatë
Aftësitë e buta janë prej tipareve kryesore që punëdhënësit shohin për punonjës të mundshëm. Njerëzit me aftësi të buta në komunikim, zgjidhje konfliktesh dhe motivim kanë gjithmonë një përparësi në intervistën e punës.
Këshillë: komunikoni shpesh me kolegët tuaj, praktikoni vetpërmbajtjen dhe analizoni situatat në mënyrë të qetë.Të mirat e aftësive të buta
Ndihmojnë në ruajtjen e marrëdhënieve të mira
Empatia dhe inteligjenca emocionale janë aftësi të buta që ju ndihmojnë t’i shihni situatat dhe problemet me sytë e të tjerëve. Ndjeshmëria ndaj të tjerëve dhe çfarë ato mund të jenë duke kaluar ushqen marrëdhënie më të shëndetshme dhe e bën më të lehtë ndërveprimin me dikë që ju nuk shkoni mirë. Gjithashtu, këto dy aftësi të buta ndihmojnë edhe në përmirësimin e punës në grup.
Këshillë: lexoni mbi inteligjencën emocionale dhe empatinë.
Puna në grup
Puna në grup është një praktikë e zakonshme pune, në të cilën dëgjimi aktiv dhe fleksibiliteti ju ndihmojnë të jeni më të frytshëm.
Ju bëjnë punonjës të çmueshëm dhe të besueshëm
Punëdhënësit vlerësojnë jashtëzakonisht integritetin dhe etikën e punës. Ata nuk kanë nevojë për fjalë, por për punonjës që të mbajnë përgjegjësi kur puna e tyre ka sukses ashtu edhe kur dështon. Gjithashtu, punonjësit që tregohen motivues, shfaqin prirje për të marrë përsipër nisma. Asgjë nuk është më e rëndësishme se sa ju t’i dilni për zot punës dhe ideve tuaja.
Këshillë: lexoni mbi dëgjimin aktiv dhe atësohuni mbi teknikat.
Ndikojnë në rritjen e rrjetëzimit tuaj
Punonjësit me aftësi të buta kanë një prirje për të qenë kureshtarë dhe tregojnë dëshirë të provojnë mundësi të ndryshme për të zhvilluar karrierën. Do të vlerësoheni edhe më shumë në punën tuaj nëse njohjet tuaja i shërbejnë asaj.
Ndikon në rritjen profesionale:
Kur ju pranoni dhe zbatoni përshtypjet dhe reagimet konstruktive (feedback-un), ndihmoni veten për të përmirësuar aftësitë tuaja.
Parandalon ngatërresat dhe rrëmujën
Nuk do të futeni thuajse asnjëherë në telashe nëse ndërthurni aftësitë tuaja organizative me komunikimin.
Këshillë: përdorni një planifikues (planner, journal)
Tregojnë se keni aftësi lideri dhe rrisin performancën tuaj
Aftësitë e buta si përshtatja dhe vendosmëria ju bëjnë të shihni më qartë mundësitë e zhvillimit. Aftësitë e buta ju ndihmojnë të lartësoni imazhin tuaj, pasi ato ju bëjnë punonjës më të mirë, asete për mjedisin tuaj të punës.