loading
Nuk ka rëndësi nëse ju jeni shef/shefe, apo aspironi për tu bërë një e tillë. Nuk është kurrë vonë për të zhvilluar IE.Roli i inteligjencës emocionale
Rikujtim, ç’është inteligjenca emocionle?
Inteligjenca emocionale përkufizohet si aftësia për të kuptuar dhe kontrolluar ndjenjat (emocionet) tona. Në marrëdhëniet e punës, inteligjenca emocionale shihet si cilësia më e rëndësishme, pasi ajo ju lejon të krijoni një karrierë dhe një përvojë pune të ndërtuar mbi mirëkuptimin dhe profesioanlizmin.
Tashmë nuk mjaftojnë vetëm aftësitë teknike dhe intelifgjenca për të qenë të mirë në punë dhe aq më tepër për të qenë një drejtues i mirë.
Katër bashkëpërbërësit e inteligjencës emocionale tek një drejtues:
Rëndësia e IE për një drejtues:
Inteligjenca emocionale ju vlen për të kuptuar ndikimin që keni tek njerëzit me të cilët punoni. Siç e thamë edhe në hyrje të këtij artikulli, një drejtues i mirë udhëheq me shembull, ndaj një drejtues i shkëlqyer kujdeset që të investohet gjithmonë për inteligjencën emocionale, jo vetëm tek vetja, por në ambientin e punës. Inteligjenca emocionale ju ndihmon të merrni vendime më të mira nën trysni, të njihni ndjenjat e të tjerëve dhe të kuptoni gjendjet e tyre emocionale.
Si mund ta bëni tuajën dhe si mund ta zhvilloni?
Një mënyrë për të zhvilluar inteligjencën emocionale, është të bëni vlerësimin 360 gradë, ku pasi mblidhni përshtypjet e kolegëve, jeni në gjendje të nxirrni në dukje anët tuaja të forta dhe ato jo aq të forta.
Përgjithësisht, inteligjenca emocionale arrihet duke e kultivuar atë së pari tek vetja nëpërmjet vlerësimeve. Këtë praktikë të “gjyqësisë vetjake”, mund ta përdorni më pas për të kuptuar më mirë aftësitë ndërpersonale të njerëzve që kërkoni të punësoni.
Subscribe to our newsletter.
Get our latest offers and News.