loading

Duke u fokusuar për të nisur ose përshpejtuar karrierën tuaj si një person i teknologjisë.

Aftësitë e Manaxherit të Projektit dhe Shërbimit të Klientit janë  Përparësi për Teknikët IT

Dikush mund të pyesë – çfarë ndajnë menaxhmenti dhe shërbimet me njëri-tjetrin? Si përmbajnë këto dy profesione aftësitë që janë më të mirat për një person me njohuri teknologjike ?Aftësitë e Manaxherit të Projektit 

Nga njëra anë, Menaxhimi i Projektit përbëhet nga aftësi të buta të cilat janë thelbësore për çdo industri, punë dhe profesion. Një nga këto është komunikimi i cili është gjithashtu thelbi i suksesit të Shërbimeve të Klientit. Nga ana tjetër, të dy drejtimet udhëhiqen nga persona të mirë zgjidhës të problemeve. Prandaj, duhet të filloni nga këto dy aftësi në mënyrë që të filloni të zgjeroni gamën e aftësive tuaja të tjera dhe të vendosni veten në radarin e punëdhënësit të ardhshëm, të rrisni performancën dhe karrierën tuaj në industrinë e teknologjisë.Aftësitë e Manaxherit të Projektit

Le të hedhim një vështrim në çdo profesion.Aftësitë e Manaxherit të Projektit 

Aftësitë e menaxhimit të projektit – pikat kryesore

Projekti teknik, gjithashtu projektet në përgjithësi, kërkon një kombinim të aftësive të teknologjisë, biznesit dhe komunikimit në një sintezë profesionale. Këto aftësi të shoqëruara nga një qëndrim i ftohtë ndaj kokës janë thelbësore për të zhvilluar dhe mbajtur oraret duke siguruar që ju të përmbushni etapat. Thjesht duhet të imagjinoni se si i nënshtrohet procesi i zhvillimit të një rrjeti të sigurt për të kuptuar lehtësisht atë që po them këtu. Pasi ta imagjinoni këtë, vendoseni në një shkallë më të madhe me më shumë komponentë për t’u marrë me të dhe tani ju merrni idenë e rolit të menaxherit të projektit.

Menaxheri i projektit zakonisht mbart peshën e përgjegjësisë pa u ngarkuar domosdoshmërisht mbi anëtarët e ekipit të projektit. Duke i shtuar kësaj, menaxherët gjithashtu duhet të zhvillojnë aftësi të forta dhe demokratike si negocimi dhe ndërtimi i ekipit, për të kryer të gjithë projektin me sukses.

Këtu janë disa aftësi të transferueshme që mund të përdorni për t’u bërë një menaxher teknik i projektit:

Qëllimi i projektit: Ju duhet të jeni në gjendje të shihni pamjen e madhe. Imagjinoni një vepër arti, elementët e saj të shumtë të ndryshëm dhe sa i rëndësishëm është ekuilibri midis gjithë temës dhe sfondit për të realizuar përpjekjen krijuese. E njëjta gjë vlen edhe për ‘të parë pamjen e madhe’ në projektin që ofroni.

Dëgjimi aktiv: Praktikoni dëgjimin aktiv për të fituar njohuri dhe për të kuptuar me të vërtetë nevojat ose mesazhin e të gjithë aktorëve të projektit.
Mendimi Kritik: Merrni vendime të shpejta, të informuara dhe të bazuara në fakte për të mirën e projektit në mënyrë që të gjeni vlerë.
Organizimi: Menaxherët teknikë të projektit janë ata që shpesh fokusohen në axhendën, oraret, kornizat dhe metodologjitë, si dhe në komunikimin e detyrave, përditësimeve, progresit dhe bllokuesve.
Zgjidhja e problemeve: Vlerësoni çështjet nga këndvështrime të ndryshme dhe formuloni zgjidhjen më të mirë në adresimin e sfidave specifike.
Vetë-Motivimi: Menaxheri i projektit teknologjik duhet të jetë personi me nivelin më të lartë të përkushtimit dhe motivimit për ta parë atë nga fillimi në fund.
Ndërtimi i marrëdhënieve: Krijoni një kulturë bashkëpunimi ku njerëzit me personalitet dhe aftësi unike punojnë së bashku drejt një qëllimi të unifikuar.
Puna ekipore: Siguron rezultate efektive me llogaridhënie dhe përmbushje të afateve realiste për të përfunduar një projekt.
Komunikimi i fortë i biznesit: Përdorni gjuhën, tonin dhe teknikat e duhura të tregimit kur komunikoni, përshkruani ose shpjegoni çështjet përmes emailit, bisedës, raporteve, prezantimeve dhe formave dhe kanaleve të tjera të komunikimit.

Mënyra më e mirë për t’i zhvilluar këto aftësi është duke e vendosur veten në gjendjen mendore që dëshironi dhe mund ta bëni, dhe kjo është e para. Më pas, duhet të punoni praktikisht, në mjedisin tuaj të punës, duke ndjekur trajnime që lidhen me të, të hapur për të mësuar dhe të shoqëruar me qëndrimin e liderit që do të dëshironit të bëheshit.

Shërbimet e Akademisë Alite
Shërbimet e klientit – aftësitë kryesore
Në fushën e punës, shumë prej nesh kanë punët tona të para duke punuar në një klient që lidhet me rolin e shërbimeve. Kjo përvojë mund të na japë vërtet një avantazh kur bëhet fjalë për të marrë rolin e parë teknik.

Rekrutuesit e teknologjisë u japin një vlerë të veçantë profesionistëve që dinë të ndërlidhen me klientët dhe kanë përvojë në këtë. Vlera që këta profesionistë sjellin me vete në një punë, një rol ose një kompani nuk është vetëm në më të mirën e biznesit, por edhe i dallon ata nga pretendentët e tjerë.

Ju mund të pyesni veten, llojet e atributeve dhe kompetencave që rekrutuesit, punëdhënësit, menaxherët dhe drejtorët kërkojnë te kandidatët. Pra, çfarë mund të bëni për t’i fituar ato?

Reagoni me një qëndrim të qetë: Mendoni se si ndiheni kur jeni lënë në fund të një telefoni duke pritur për përgjigje. Duke thënë kështu, kjo e bën një funksion që shumica prej nesh e marrin teknologjinë tonë si të mirëqenë. Kur diçka shkon keq ne zemërohemi. A nuk është e vërtetë? Shpeshherë si jo, kur ndërveproni me klientët/klientët, do të hasni njerëz të inatosur. Ose njerëz të hutuar. Ose njerëz me ndonjë numër pyetjesh. Të merresh me njerëzit kërkon ndjeshmëri dhe durim. Dhe mbi të gjitha profesionalizmi. Mbajtja e kësaj mendje dhe angazhimi për të ofruar të njëjtin nivel shërbimi, pa marrë parasysh çfarë.

Një metodë për t’iu qasur një zgjidhjeje në momente të vështira është të mendosh dhe të përpiqesh të gjesh mënyra për të: si mund ta shndërrosh një të huaj të vështirë në një klient të kënaqur?

Një praktikë tjetër që është thelbësore për të kontrolluar nervat dhe reagimin e shkurtër të emocioneve është të merrni frymë thellë për të ripërqendruar veten dhe për t’iu qasur situatës me qetësi. Mendja e qetë ju jep një fushë të hapur për të zbuluar problemin dhe për ta zgjidhur atë. Kthejeni atë në praktikën tuaj të përditshme, edhe pse nuk keni nevojë për të çdo ditë pune.

Komunikoni qartë: Mos harroni kurrë se ju jeni eksperti që klientët po kërkojnë. Ju keni kontrollin – kështu ju shohin dhe ju besojnë! Kështu, ju duhet të siguroheni që klienti juaj të kuptojë saktësisht se çfarë po përpiqeni t’i tregoni. Ajo që është e qartë për ju, mund të mos jetë për ta. Sigurohuni që ata të kenë kohën e duhur për të kuptuar dhe në fund nëse janë të kënaqur me shërbimin tuaj.

Gjithashtu, mbani mend se komunikimi është një proces i dyanshëm. Ju duhet të dëgjoni se cilat janë nevojat e klientëve përpara se të bëni ndonjë detyrë. Ju nuk mund ta bëni punën tuaj në mënyrë efektive nëse nuk dëgjoni me durim. Për të ditur se cili është problemi në të vërtetë, duhet të zhvilloni aftësinë e një dëgjuesi të mirë. Mos harroni se gjysma e zgjidhjes së problemit gjendet brenda vetë problemit.  

Menaxhoni kohën tuaj: Mendoni për kohën tuaj kur bëhet fjalë për kohën e të tjerëve që po kërkojnë shërbimin tuaj. Një klient do të jetë shumë i kënaqur kur është i sigurt se ndihma juaj është aty gjatë gjithë procesit, sado e vështirë të jetë. Është më e lehtë të thuhet sesa të bëhet – e di. Sidoqoftë, mbani një fokus të mprehtë në objektivat tuaja, gjithmonë.

Një pjesë tjetër e menaxhimit të kohës suaj, është të siguroheni që të jepni zgjidhje kur ju dhe siç keni premtuar. Respektimi i kohës së klientit tuaj është jetik për të siguruar që nevojat e tyre janë përmbushur.

Njihni limitet tuaja: Kufijtë tuaj në lidhje me pozicionin tuaj të punës dhe përgjegjësitë, janë shumë të rëndësishme për të zhvilluar një nivel profesional të punonjësit. Gjithmonë do të ketë një moment kur nuk duhet të përgjigjeni. Dhe, në të gjitha këto momente është që të thuash të vërtetën dhe mos ki frikë të thuash se nuk ke përgjigje. Megjithatë, për të mbajtur klientin tuaj të kënaqur edhe në ato situata, më e mira është të bëni pjesën tuaj në gjetjen ose zhvillimin e një zgjidhjeje. Aftësitë bashkëpunuese me kolegjet e tjera janë zgjidhja e parë në çdo problem të përzier.

Si profesionist i teknologjisë, është gjithmonë e rëndësishme të gjesh kohë për të trajnuar veten në të  aftësi jo-teknike  sepse do të mbështeteni tek ata në vendin e punës.

Regjistrohuni në newsletter

për t`u njoftuar rreth ofertave dhe lajmërimeve të fundit.

© 2021 Elite Academy | NUIS L03321203G | PIC No. 893625305 | Powered by Elite Coaching